
Ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim (Wydział Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji oraz Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych), a doświadczenie zawodowe zdobywałam jako wychowawca i pedagog szkolny. Praca z ludźmi skłoniła mnie do ukończenia 4-letniego studium psychoterapii integracyjnej oraz odbycia licznych staży klinicznych. Prowadzę indywidualną, długoterminową psychoterapię dorosłych.
Macierzyństwo wprowadziło mnie w świat najmłodszych i zainspirowało do poszukiwania najlepszych rozwiązań edukacyjnych. Potrzeby mojego syna wpłynęły na decyzję o stworzeniu Szkoły Dobrej Edukacji dostosowanej do indywidualnych dziecięcych potencjałów. Aby poszerzyć swoje kompetencje, podjęłam studia psychologiczne oraz ukończyłam studia podyplomowe z zarządzania oświatą i edukacji spersonalizowanej na Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Praca z drugim człowiekiem to dla mnie nie tylko zawód, ale i misja.
Sylwia Stachecka-Tomasiewicz
Założycielka, dyrektorka szkoły

Skończyłam Administrację na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego i już w trakcie studiów podjęłam pracę w administracji rządowej. Po kilku latach przeniosłam się do trzeciego sektora i w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR odpowiadałam za organizację, realizację oraz kontakt z uczestnikami i wykładowcami szkół i szkoleń dla dorosłych. Ukończyłam także studia podyplomowe „Zarządzanie oświatą i edukacją spersonalizowaną” na Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych.
Prywatnie jestem żoną i mamą trójki dzieci i od kiedy pierwszy raz zetknęłam się z małą, przyjazną, alternatywną szkołą w Warszawie marzyłam o takiej edukacji dla swoich dzieci. Podążając za swoim pragnieniem i wierząc, że dobre inicjatywny i miejsca mogą istnieć także w mniejszych miastach postanowiłam działać i współtworzyć Szkołę Dobrej Edukacji.
Małgorzata Papuda
Założycielka, wicedyrektorka szkoły

Ukończyłem informatykę na Uniwersytecie Warszawskim i jestem finalistą Olimpiady Informatycznej.
W Szkole Dobrej Edukacji jestem mentorem, pracuję z uczniami zdolnymi, prowadząc zajęcia dodatkowe z matematyki, informatyki oraz programowania. Od 15 lat kieruję placówką, oferującą dodatkowe zajęcia dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych – obecnie uczy się w niej ponad 500 uczniów. Przygotowuję również młodzież do konkursów i olimpiad przedmiotowych. Ponad 200 moich podopiecznych zdobyło tytuł finalisty lub laureata Olimpiady Informatycznej (w tym Olimpiady Informatycznej Juniorów).
Jestem autorem książki Zaprzyjaźnij się z algorytmami (wyd. PWN). W 2019 roku zostałem laureatem Listy 100, wyróżniającej osoby szczególnie zasłużone dla rozwoju kompetencji cyfrowych w Polsce.
Jacek Tomasiewicz
Założyciel, wicedyrektor szkoły

Ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, ze specjalizacją w zakresie edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej z edukacją włączającą.
Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywałam jako wychowawca kolonii, nauczyciel zerówki oraz instruktor zajęć sensorycznych, kreatywnych i dydaktycznych. Nauka poprzez zabawę to według mnie najskuteczniejszy sposób poznawania świata przez dziecko. Swoją pasję kreatywnych zabaw przeniosłam do sieci pod nazwą @palatazabawy. Ukończyłam liczne kursy, m.in. z zakresu terapii ręki i zaburzeń motoryki małej, bajkoterapii oraz aktywizujących metod nauczania.
Prywatnie jestem mamą dwójki dzieci. Dzięki temu z bliska obserwuję codzienne wyzwania, potrzeby i emocje najmłodszych. Różnice w charakterach moich dzieci inspirują mnie do jeszcze większego zaangażowania, poszukiwania indywidualnych rozwiązań edukacyjnych i pogłębiania swojej wiedzy pedagogicznej.
Barbara Markowicz
Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej

Jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, gdzie ukończyłam kierunek pedagogika specjalna, ze specjalnością edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam w żłobku, przedszkolu integracyjnym oraz prywatnej szkole podstawowej w Warszawie. Prowadziłam zarówno grupy, jak i indywidualne zajęcia terapeutyczne oraz rewalidacyjne. W swojej pracy kieruję się indywidualnym podejściem do każdego dziecka oraz dbam o wspieranie jego motywacji wewnętrznej i poczucia sprawczości. Szczególnie ważne są dla mnie empatia, cierpliwość oraz tworzenie bezpiecznej, wspierającej przestrzeni do rozwoju.
Ukończyłam szereg kursów doskonalących, w tym: terapię ręki, Trening Umiejętności Społecznych (TUS), kurs języka Braille’a, język migowy, sensoplastykę oraz kurs integracji sensorycznej I stopnia.